Idiz

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Ida - 7 mars 2011 18:45

Hey!! Me igen! Just nu sitter jag med min bästis, Linnéa  Haha, jag har ingen aning vad det är men, men.... Nu kmr en söt video på min kisse, som jag filmade i morse (innan   skolan,) jag skulle hällre mörda mig en att sticka till skolan igen   Hihi, det finns så många smileysar!!  Här är 2 st väldigt söta;    &     xD Sen finns det ju också andra, skrivsmileysar! Jag kommer säkert att visa dem i framtiden. Men så, en grej till, jag ska rida på torsdag, som x-traridning ;)

Men nu, Tajgers lilla video (han stavas så   ) Men JAG MÅSTE VARNA PÅ EN HEMSIDA; HABPLATS.COM DE TAR ANDRAS LÖSENORD OCH SPAMMAR ERA DATORER, + ATT DE TAR LÖSENORDET TILL ERA DATORER, SPECIELLT PÅ SKOLDATORERNA!! Var försiktiga, och kom ihåg texten. Är själv medlem på habplats, eller va, och jag vågar inte gå in längre!! Men nu mpste jag sluta, ses gullungar!!

Presentation


Tyvärr kunde jg inte hitta en bild på mig själv, så det får bli en liten söt bild som ändå är lite korkad xD Mer om mig hittar ni på min presentetion, och bara en sak, om du läser det här, Linnéa, fatta att du är mitt allt. Jag skulle inte kunna klara liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards